Etiquetas: expo mía
3er Premio de Pintura Torres García - Ciutat de Mataró - notificación preseleccionados
1 comentarios Publicado por lu en 5:24Un cop finalitzada la primera reunió del Jurat del Premi Biennal de Pintura Torres García-Ciutat de Mataró 2009, i vistes les fotografies de les obres presentades pels concursants i els dossiers que les acompanyen, ha quedat establerta la relació de les obres que els seus autors hauran d’enviar físicament per prendre part a la selecció final.
Ens plau comunicar-te que la teva obra està entre les 57 preseleccionades. La participació ha tornat a ser afortunadament molt elevada (239 obres presentades), i aquest fet , ben positiu per una banda, obliga també a una selecció més estricta d’admissió. És per això que té més valor encara haver passat aquesta fase prèvia.
Amb la nostra més sincera felicitació.
Associació Sant Lluc per l’Art
Etiquetas: boletín informativo, expo mía
mañana sábado expongo en el XXIII Concurs de pintura Sanvisens i XIII Concurs d'Escultura Pere Jou
0 comentarios Publicado por lu en 5:16
Més de 100 obres pictòriques i escultòriques participants en el XXIII Concurs de pintura Sanvisens i XIII Concurs d'Escultura Pere Jou s'exposaran a partir de dissabte 28 de març al primer pis del Miramar i que es podrà visitar fins al 26 d'abril.Els dos concursos estan organitzats per la Regidoria de Cultura i la família d'en Ramon Sanvisens i la galeria d'art Àgora 3, en el cas del Sanvisens, i la família d'en Pere Jou, en el cas del Pere Jou.El jurat del Sanvisens i Pere Jou està composat per Teresa Llàcer, Àngel González, Josep Mª Cadena, Mª Dolores Rubió, mª Dolores Sanvisens, Jaime de Cordoba, Lluís Jou i Mirabent, Isabel Coll Mirabent i Àngels Pi.
Etiquetas: expo mía
Etiquetas: prensa
(23/02/2009)
1r Premi al Carnaval de Rubí!!!
Dissabte 20 de febrer la comparsa "El Pinar Safari Reciclat" formada pels veïns i veïnes del barri i conduït per les talleristes d'Artixoc, Vera, Lucrecia i Kelly, ha guanyat el Primer Premi al Carnaval de Rubí 2009. El treball en equip, la il.lusió, la creativitat, l'entusiasme i la generositat mostrats pel grup del Pinar van ser valorats pel jurat i pel públic assistent.
El taller que, amb molt poc temps (començava tot just a mitjans de gener), va reunir uns 20 veïns del barri, reproduïa, amb materials de reciclatge, música i coreografia, l'escenificació d'un Safari, amb estruços, ocells, bèsties i 4x4...La recompensa a tant d'esforç, significa per tots, tant pels veïns com per a la nostra Associació, una reafirmació que la implicació, la constància i l'empenta són les claus de l'èxit en els projectes!
Una gran abraçada a totes les persones que ajuden que el barri d'El Pinar tiri endavant i sigui cada dia més animat!
De part d'Artixoc, un gràcies molt especial a les artistes involucrades en el projecte!
Equip d'Artixoc
http://www.artixoc.org/
Etiquetas: prensa
Entradas más recientes Entradas antiguas Inicio
+100x81.jpg)

