Les obres guanyadores i les finalistes es poden visitar a l'Edifici Miramar fins al 26 d'abril.

Un cop finalitzada la primera reunió del Jurat del Premi Biennal de Pintura Torres García-Ciutat de Mataró 2009, i vistes les fotografies de les obres presentades pels concursants i els dossiers que les acompanyen, ha quedat establerta la relació de les obres que els seus autors hauran d’enviar físicament per prendre part a la selecció final.

Ens plau comunicar-te que la teva obra està entre les 57 preseleccionades. La participació ha tornat a ser afortunadament molt elevada (239 obres presentades), i aquest fet , ben positiu per una banda, obliga també a una selecció més estricta d’admissió. És per això que té més valor encara haver passat aquesta fase prèvia.

Amb la nostra més sincera felicitació.
Associació Sant Lluc per l’Art


Més de 100 obres pictòriques i escultòriques participants en el XXIII Concurs de pintura Sanvisens i XIII Concurs d'Escultura Pere Jou s'exposaran a partir de dissabte 28 de març al primer pis del Miramar i que es podrà visitar fins al 26 d'abril.Els dos concursos estan organitzats per la Regidoria de Cultura i la família d'en Ramon Sanvisens i la galeria d'art Àgora 3, en el cas del Sanvisens, i la família d'en Pere Jou, en el cas del Pere Jou.El jurat del Sanvisens i Pere Jou està composat per Teresa Llàcer, Àngel González, Josep Mª Cadena, Mª Dolores Rubió, mª Dolores Sanvisens, Jaime de Cordoba, Lluís Jou i Mirabent, Isabel Coll Mirabent i Àngels Pi.


anuncio ARTIXOC

(23/02/2009)

1r Premi al Carnaval de Rubí!!!

Dissabte 20 de febrer la comparsa "El Pinar Safari Reciclat" formada pels veïns i veïnes del barri i conduït per les talleristes d'Artixoc, Vera, Lucrecia i Kelly, ha guanyat el Primer Premi al Carnaval de Rubí 2009. El treball en equip, la il.lusió, la creativitat, l'entusiasme i la generositat mostrats pel grup del Pinar van ser valorats pel jurat i pel públic assistent.
El taller que, amb molt poc temps (començava tot just a mitjans de gener), va reunir uns 20 veïns del barri, reproduïa, amb materials de reciclatge, música i coreografia, l'escenificació d'un Safari, amb estruços, ocells, bèsties i 4x4...La recompensa a tant d'esforç, significa per tots, tant pels veïns com per a la nostra Associació, una reafirmació que la implicació, la constància i l'empenta són les claus de l'èxit en els projectes!
Una gran abraçada a totes les persones que ajuden que el barri d'El Pinar tiri endavant i sigui cada dia més animat!
De part d'Artixoc, un gràcies molt especial a les artistes involucrades en el projecte!

Equip d'Artixoc
http://www.artixoc.org/

Entradas más recientes Entradas antiguas Inicio